Dagarna

liksom flyter ihop.......
Vet inte vad jag ska fokusera på,så jag tror jag skiter i det helt enkelt.MÅSTE iaf gå ut & gå VARJE dag-doktorns order.Ska försöka ta mig ut snart,trots att jag fryser som en dåre & har en begynnande förkylning.Sara vaknade också rejält förkyld  idag :(
Fast frisk luft är ju bra förstås,så jag stoppar nog ner lillan i vagnen & drar iväg efter lunch.

Maken är i Ludvika & väntar på operation nu.Han ringde nyss & sa att det verkar vara ruskigt lång väntetid.Skulle egentligen blivit opererad kl.9.30.Hoppas allt går bra och att han slipper allt elände nu!!

Tur att jag har familjen.För dom är ju allt "som vanligt"-skola,jobb,dagmamma osv.
Det är nyttigt för mig att se att livet går vidare & att barnen har samma glädje & trots som alltid  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0