Hörnu hörni

Den där trappen som det kändes som att jag ramlade ner för när allt blev svart........
......undrar på fasen om jag inte har tagit första steget UPP för den igen....   :))
Den känslan kom igår-en ljusning i mörkret!
Trots det elääändiga vädret,så är jag betydligt muntrare nu.

Kan det månne vara så att livet är på väg tillbaka??

Fredagen var rätt tuff med skolavslutning och en massa folk överallt.Jag blev helt slut,men det var värt mödan att få se Lisa & höra henne sjunga med skolkören i kyrkan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra Anna!

Kallas för beteendeaktivering har jag förstått. Bra att göra prylar även om det tar emot i ett första steg. Även om det tar energi så kan det ge mer i slutändan (ja!)

Grattis! /Per

2009-06-14 @ 13:56:01
Postat av: Emma

hej snygg blogg!!!

kram emma i skåne

2010-08-04 @ 10:42:00
URL: http://www.emmasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0