Harrys igår

= bakis idag :D

Hade dock riktigt festligt & åt god mat.
Vi var ett gäng från jobbet som träffades här hemma innan vi drog ner till Harrys på en smula rajraj.....
Förbaskat skoj att komma ut & lufta sig lite,trots att jag inte håller ut så länge som förr.Blev hämtad av maken kl.00.00,en alldeles lagom tid att bryta upp för tant Anna med tanke på den betongkeps jag är iklädd idag.
Denna tunga hufvudbonad skulle troligtvis ha varit rejält mycket fetare om jag hade partajat på ett par timmar till i samma fart.Klokt att stilla sig mao  ;)

Sara verkar bry sig föga om att morsan varit på lokal & druckit  EN bärs..eller.....två...MAX.Hon studsade upp 06.20 & gol "MAAAAAAAAAMMAAAAAAAA"-genomförkyld och söt :)
Jahapp-bara att kliva ur bingen och försöka vara munter.Pappan åkte till jobbet strax efter 7 och har långdag idag,vilket betyder att jag helt enkelt får skylla mig själv och snaska Ipren i hopp om bättring.

Hoppas bjussa på några bilder från gårdagen lite senare idag.

För övrigt kan jag berätta att det var busmysigt när storasyster Mimmi var här & hälsade på  <3
Vill att hon kommer tillbaka-BUMS!!

Nu blire fruktstund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0