Hohooooo.....

Har haft en liten bloggpaus,men är nu på banan igen  :D

Sportlovet är överstökat & Lisa verkar vara nöjd-i synnerhet som hon nu har fått förlänga lovet en vecka till med en skidresa tillsammans med farsgubben.
Vi hann med att umgås liiitegrann på sportlovet iallafall,trots att jag jobbade mycket.
Vi var bl.a på restaurang & gick på bio en kväll!Busmysigt att BARA få rå om stortjejen <3

Övriga familjen var som bekant hos svärmor i Småland i 5 dagar,så jag fick en smula.....vila....(?)
Jaja,fick sova hela nätterna iaf....när jag väl gick & la mig.
Hann med att städa,plocka undan,tvätta & framförallt fixa i vardagsrummet.Slängde ut lite möbler & köpte nya kuddar,filtar,ett litet hörnbord,ljuslyktor mm.Riktigt fint blev det!!

Nu är det dags att packa :)
Lillan,maken & jag åker på minisemester till Stockholm idag-härligt!!Två nätter på hotell & bara myyyyyys.
Behövs verkligen kan jag säga.

Tjing,kanske hinner skriva mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0