Vi har vår i luften....

.....var har ni er??? :D

Har nu efter en rask långpromenad före frullan hällt i en hel massa toning i barret.Det behövdes kan jag lova!
Börjar jobba kl.14 idag,så jag har tid att umgås & luncha med lillan & maken som är lediga idag.Tyvärr började Sara snora & stå i imorse-vi får se vart det bär hän...

Jag har en trevlig vecka framför mig!Storasyster Mimmi kommer hit imorgon & ska sova över :)
Det ser vi verkligen fram emot.

På onsdag blir det middag på Harrys med arbetskompisar,torsdag enda lediga dagen denna vecka,Skidspelen i helgen och då ska FÖRMODLIGEN (ändrade texten lite här...)maken och jag gå på lokal tillsammans för första gången på .........???????Farfar Stig är snäll och barnvaktar Sara <3

Hoppas att det blir så festligt som jag önskar  & att Sara liten frisknar till-BUMS!

Dags att skölja ur barret nu.Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annika Pe

Vår i luften kan väl aldrig vara fel. Tittar smått ut ur dimman som lade sig över min hemkommun igår kväll som ett lager gammal och sur mjölk och skönjer en SOL! Så jag håller med; lite vår, eller our som de säger over there....

Harry's en onsdag? Svara på quizziga frågor oxå? Eller var det stå-upp som gällde? Tänker försöka få med dig, min kära Blogg-flicka, på dristiga äventyr i Gästrikland om det inte krockar med dina arbetshelger.. appropå Harry och hans gelikar i krog-branschen. Vi kan i Gävle oxå...

Arbeta nu inte för hårt. Det har ingen blivit lyckligare av!

Kram

Din vän i förskingringen

2009-03-16 @ 13:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0