39-årskris??

Kan man ha det???Tror det faktiskt.......

Har tänkt blogga ett par dar nu,skriva av mig liksom,men jag har haft det lite tungt.
Har åkt på nå´t eländeselände med magen som ingen vettig läkare verkar rå på.Hemma från jobbet nu & murknar så sakteliga  :(  I måndags fick jag en akuttid på Kvinnokliniken & dom hittade inget särskilt krux,men rekommenderade mig att åka in till akuten om "det blev värre".Det blev det minsann,så i tisdags vistades jag på akuten i 7 timmar & undersöktes GRUNDLIGT (både här &.....där),för att sen bli hemskickad med rådet "vila & ta Panodil".HURRAHURRA!!
Kunde knappt gå,men hem skulle jag.
Nu har jag vilat och knaprat Panodil i 2 dygn utan bättring.Heja mig.

För övrigt kan jag berätta (för er som är inblandade) att vår familjesituation är sig lik.Både på gott & ont.Sådeså.

Jahapp.....vad göra......??Bryta ihop & gå vidare,vad säjs om det??

Hoppas återkomma snarast med ett betydligt muntrare humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0