Batteriladdare någon?

Undrar stillsamt om man kan ladda batterierna någonstans...??

Vet ETT ställe där jag faktiskt har lyckats komma ner i varv & börja om
en gång för ett par år sedan.Säger bara Masesgården.

MASESGÅRDEN-vilket place!
Nåja...vad är en bal på slottet.....
Det är verkligen inte aktuellt att åka dit nu för min del.

Guben har tagit med sig min äldsta dotter till sin stuga idag.
Hon fick det i 13-årspresent av sin plastfar:en fisketripp på
några dygn.Bara dom två.Nice!!

Vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv.
Tur att finaste Mamma är här :)
Hon mår inte så bra själv & är faktiskt HÄR för att ladda SINA
batterier.....
Kan man göra det här,undrar vän av ordning??

Själv har jag då sällan lyckats med det konststycket.

TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT & vill verkligen gräva ner mig,
om än för ett ögonblick.

Ikväll ska Sara,Mamma & jag se på Ernst.Saras favvoprogram <:o)

För övrigt undrar jag om valpen tänker sova inatt.....



                         <3KÄRLEKSMORMOR<3


Kommentarer
Postat av: Emma, Annette och Håkan

Hej på er!!

Vi tänker på er !!

Hälsa kära Laila,Ge en kram till sara och Kennet

Ni är i våra tankar

Vilken gullig valp.

Hoppas detta blir saras lilla följeslagare.

Som tröstar och pussas:

Kramar

2011-08-13 @ 13:27:40
URL: http://funnyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0