Bearbetar....

                                 

Gång på gång kommer bilderna tillbaka ur minnet.Känslorna,tankarna......

Tänk OM.Men NEJ-nu är vi här.På väg tillbaka!

Oron kommer att förfölja oss dag som natt i framtiden,jag vet.

Men NU är vi HÄR!

Om du visste,älskade hjärtegryn,hur mycket vi älskar DIG <3

                                

När helvetet var som allra värst....vi var i Uppsala & förstod knappt nå´nting.......måste stå
på benen för Saras skull-no matter what.......Det var då den beundransvärda personalen på
NIVA (Neurologiska Intensivvårdsavdelningen) sa åt mig "SKRIV,Anna!Skriv dagbok eller skriv
i en blogg,bara du skriver av dig!Glöm inte att ta bilder på Sara också,även om det känns tufft
att göra det nu.Både Sara & ni behöver läsa & titta på bilder sen,för att BEARBETA."

Bearbetar.....det är det vi gör nu.

När jag är stark nog ska jag skriva & berätta för er som inte vet.

Berätta om Saras filur.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0