Bloggpaus,surströmming & sånt

                                         

                                                  Blommor från maken på bröllopsdagen,5/8.
                                                  "TID ATT LEVA IGEN" har han skrivit........

Ja...det ÄR tid att leva igen-men hur GÖR man??

Känner mig (& ser ut som) en urlakad sur disktrasa.
En sån där som man har torkat upp rödvin eller blåbär med.
Full av skit liksom.

Har haft en bloggpaus över helgen.
Vet inte varför....jag behöver ju skriva av mig.På´t igen.

Igår följde jag med min rara mor,syster & Micke till skogs.
Det plockades svamp minsann :)
Jag var i valet & kvalet länge,då detta envisa pannknackande
inte verkar ge sig av.

Efter idogt övervägande,massivt smaskande av migränmedicin
OCH ett låååångt samtal med en mammasjuk Sara,
så hakade jag på till skogs.

Det var skönt på riktigt att få andas skogsluft & bara spankulera
omkring i mossan.
Kryddan på moset blev sen att komma hem till syrran & hejdlöst
få smaska SURSTRÖMMING.Fy fallera va gott!!

TID ATT LEVA IGEN-ett tappert försök.

Mamma har åkt hem idag.Trist som attan.
Hon är VÄLDIGT söt,min mamma.




Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken man och vilka blommor =) Och skogstur sätter vi på gillalistan, surströmmingen går dock bort för min del! Styrkekram till dig och familjen <3 // Maria

2011-08-15 @ 20:13:47
URL: http://smattagott.blogspot.com
Postat av: Maria

Helt underbart ju!

2011-08-16 @ 10:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0