En...konstig dag

Har försökt få struktur på tillvaron,
fixat och packat idag.

När posten kom blev det "trevliga" överraskningar
till både Sara & mig.
Trevliga med tanke på situationen i livet.

Jag fick en busfin tygkasse från Ung Cancer.
Vann den på facebook häromdagen.
Ska STOLT använda den varje dag!

                               
                                            Fin va??

Saras överraskning slår det mesta.
Hon fick ett STORT paket som jag hämtade på posten.

Det var en ryggsäck från Barncancerföreningen,
fullproppad med saker!
Böcker,pennor,ritblock,kortlek,spel,en mjuk & söt hund,
pyssel OCH två presentkort!!
Gissa om den blev populär :))

Lillan har nu packat ryggsäcken och den följer såklart
med oss till Sälen imorgon!

                              
                                                                Favvo-ryggan

Inte nog med alla dessa fina överraskningar-
sent på eftermiddagen fick vi besked om att vi
ska få åka till Almers hus i Varberg en vecka i november!

Helt otroligt och verkligen skönt att få komma bort
och bara koppla av tillsammans.

Ta en titt här får ni se:
http://www.barncancerfonden.se/Stod-Rad/Vistelser/Almers-Hus/

Ändå,eller kanske just därför att jag VET
varför allt det här händer,
känner jag mig rejält illa till mods idag.

En konstig dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0