..........

.......man tar liksom SLUT ibland....vet inte hur man ska klara upp dagarna.....

Idag fick jag jordens panikattack inne på Djurmagazinet av alla ställen.
Luften tar slut,någon 250 kilos idiot fullkomligt SÄTTER sig över lungorna på en
och man har inte en chans att andas.Sen stryps cirkulationen till ben & armar,
det sticker ända ut i naglarna.
Mina systrar säger att det är en överlevnadsinstinkt..man spar liksom på syret
genom att begränsa det.
Inte fasen vet jag,men obehagligt är det iallafall.

                   <3 Min älskade fina Mamma har kommit hit idag <3

Det känns alldeles fantastiskt att få rå om henne,men samtidigt så svårt att inte
kunna stötta henne i det svåra som hon & Kenneth går igenom........

Sara & Lisa är också så glada att Mormor är här.Dom umgås och pratar om livet.

Vet knappt vilken dag det är längre,men jag vet att vi har underbara vänner mitt i allt!
Idag blev vi bjudna på lunch hos familjen Wixner.Guldkorn!

Jag har sparat alla guldkorn i mitt sinne.
Det är dom jag lever på nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0