Förlamande trötthet

Vi har drabbats av en förlamande trötthet,maken & jag.
En sån där sort som bara tar musten ur en & gör en mäkta irriterad
på omgivningen.Vi har ju liksom nött en del på varandra i 3 1/2 månad...

Borde skämmas att jag inte lyckas fånga dagarna på riktigt nu.

Men ändå-vi tar små stapplande steg framåt på darriga ben &
ser betydligt ljusare på tillvaron :)

Nu ska jag krypa ner brevid make & hundvalp <3

                                  

                                                      <3 MINA ÄLSKADE TROLLUNGAR <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Så söta !! Kram till Er alla !

2011-08-07 @ 22:55:17
Postat av: Maria Adeström-Jonsson

Hej. Det är ju så länge sen vi sågs och hade nån kontakt egentligen... Så fick jag veta på FB (som jag gick med i förra veckan) gm Sofie vad ni går igenom. Vet bara vad som hänt i stora drag, och är ju en bekant så där i periferin. Vill ändå att ni båda ska veta att Magnus och jag skickar varma tankar till hela familjen och en massa "heja på"! Vi gläds med er för de goda besked som ni fått nu! Och för valpen förstås! Hälsningar & kram Maria

2011-08-07 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0