Frisk luft

Sara har packat halva dagen idag.
Sen åkte vi till lekterapin på lasarettet och
träffade bästa Linda-Saras favvo.

På torsdag åker vi till Sälen,Sara & jag.
Hoppas att hon klarar resan bra....
Hon brukar bli yr och må illa efter ett par mil.
Vi får helt enkelt ta det riktigt piano och stanna
många gånger.Det blir bra.

Jag har hyrt en av Barncancerföreningens
lägenheter vid Högfjällshotellet torsd-sönd.
Tänk att det finns såna möjligheter!Guldkorn.

Vi ska andas tokfrisk luft,lillan & jag.
Bara mysa och vara....gå på upptäcktsfärd
med matsäck.....viiiiiiiiiiiila.

Jag tänker berätta mer om vår vistelse i Uppsala,
men väntar en smula.
Det gör ont.

                                
                                                        Januari 2011.


Kommentarer
Postat av: Eva

2011-08-31 @ 00:15:21
URL: http://hundfrissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0