Minnen

Sara & jag har varit på besök i "min" skola idag.
En helt underbar skola med helt underbara människor!

Det väckte minnen att vara där.
Fina minnen,men också minnen från den dagen
vi fick vetskap om Saras filur.

Jag tog tjänstledigt from augusti förra året för att studera
ett år på folkhögskola.
Ett av dom bästa besluten jag har fattat i hela mitt liv!

Att få möjligheten att göra ett stopp i livet för att andas
och se och göra något annat-det unnar jag vareviga människa!
Jag gjorde det för MIN skull-endast.
Fast jag tror att det på något sätt gynnade hela familjen....

Det var i slutet av vårterminen marken föll undan.
Det svarta kom.

Jävla filur.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Fortsätt att skriva av dej, om det du/ni går igenom. Säger som andra!! - du borde skriva en bok!!Jag hoppas ni får en njutbar helg i Sälen. Det är ni SÅÅ värda!!Kram Eva

2011-08-31 @ 00:28:29
URL: http://hundfrissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0