Saras filur-fortsättning

Jag tar det hela i etapper....lite varje dag.
Märkte att tangentbordet blev tokblött av tårar
när jag skrev mitt förra inlägg.

                                                    

                             Så åkte dom då iväg......på kvällen fredagen den 15:e april 2011.

Jag glömmer det ALDRIG.
Sara var tvungen att sitta upp i bilstolen fastspänd på båren.
Trycket var så högt i hjärnan att hon inte fick ligga ner.

Bilden är tagen av min kompis Sussi.
Hon följde med ut och
vinkade vid ambulansen.
Jag kunde inte.
Jävla skitmamma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Min Älskade Kompis Sara <3 (och min jobbar Kompis i bakgrunden och Min jobbar bil )....lånade ut dom en stund till Sara och Pappa Peter....<3 Själv var jag hemma med Min Älskade vän Anna....vi behövde varandra den kvällen/ natten....<3 Jag kommer inte glömma den natten...och jag kommer alltid finnas här för er...Älskar Er Fam Forsell <3

2011-08-17 @ 20:22:56
Postat av: lisa

men du e ju ingen skit mamma, du är ju världens bästa mamma <3

2011-08-17 @ 21:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0