En vanlig onsdag?

Att gå från lycklig & stolt mor till en liten femårig lucia i morse
till att bli en liten trasa som går och storhandlar mat i ren frustration
visar sig vara enkelt.
Man bara omformas liksom.
Häpp,så är man där man inte ska vara.

Man=jag.

Så är JAG där JAG inte ska vara.

Tårarna bränner likt en eld under ögonlocken och oron är sinnessjuk.
Men NEEEEJ,du kan inte ta mig.
Du kan inte få övervinna mitt hopp.
Tankens kraft är mäktig.

ALLT BLIR BRA.
Allt ÄR bra.

Dubbla känslor.
Jag vill gråta,kräkas och ändå nå´nstans......
jag är övertygad om att ALLT är bra.
That´s it.

Hon sover nu,lillan.
Mamman har givit henne fot- & handmassage med lavendelolja
och hon somnade som en stock.Utan oro.

Storasystrarna har kommit idag.
Det är lyckan för Sara!
Självklart också för mor & far,som då kan låta orosmolnen skingras
av umgänge och prat med två flamsiga tonårstjejer :)

Finungarna klädde granen i kväll.

Imorgon är det ÅTTA månader se´n vi fick det hemska beskedet.
Imorgon är en annan dag,en dag med positivt tänkade.
Så får det bli.

Jag hoppas att Ni är med oss <3

Här kommer dagens bilder:










Kommentarer
Postat av: Sus

Fin fnare finast <3

Vi finns Alltid med i vått och tort ...och lite extra i morgon ....det vet du...<3

Finns inget annat än att allt är bra...så är det bara...Punkt...<3

Styrke Kram <3

2011-12-14 @ 22:44:39
Postat av: Anna

Tack,Sus <3

Ja,så är det bara!!

Kramar till dig.

2011-12-14 @ 23:04:43
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

2011-12-15 @ 03:02:40
Postat av: Lina

Vilken fantastisk söt Lucia!! Underbara bilder! Vet du Anna, jag är stolt över din närvaro och ditt engagemang för familjen o dina barn. Du är en mamma och person som jag ser upp till väldigt mycket.♥ Massa kramar från Oss!

2011-12-15 @ 03:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0