Julkort

Det börjar dimpa ner en massa fina julkort i brevlådan.
Plötsligt slås jag då av tanken......jag har ju vare sig skrivit
eller skickat några julkort i år!!

Jag BRUKAR skicka en ofantlig mängd och tycker det hör julen till
att pyssla med det.

Det kommer tyvärr inte att bli av denna jul och det grämer mig.

Skit!

Å andra sidan tror och hoppas jag att alla vänliga människor förstår
att tankarna har funnits på annat håll...
Det är först nu som jag börjar inse att det faktiskt ÄR julafton väldigt snart!

Jag & vi önskar Er alla den allra bästa jul Ni kan få <3




                                              

Kommentarer
Postat av: Veronica Ö fd. Hedberg

En God Jul och ett Gott Nytt år önskar jag dig och din familj.Nu håller vi tummarna för ett bra 2012.

2011-12-21 @ 07:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0