Åkej

Det duggar ju inte tätt mellan inläggen....
Åkej.Det får duga ändå.
Ska be min fina kompis Jenny att genast ta bort den LJUSBLÅ kulören på min blogg.Ljusblått är mitt sämsta.
Mitt ALLRA sämsta är dock att min lillsessa har varit så förfärligt sjuk.Kan bara ge allt mitt hopp till att hon ALDRIGALDRIGALDRIG NÅGONSIN behöver genomlida detta jävla helvete igen.
Imorgon ska hon till lasarettet igen,min tappra sessa <3





Här är hon,dagen före operationen.Världens vackraste unge!
Vi är i ett jävla vakum.Jag längtar efter livet FÖRE.
Ovisshet kan ta kål på en-tro mig!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vill bidra med en dikt jag gillar:



Att vara stark är inte att

springa fortast eller att hoppa högst

Att vara stark är inte att

veta bäst och vara främst



Att vara stark är att

acceptera livets villkor

Att vara stark är att tänka om,

när livet inte blir som Du planerat



Att vara stark är att se möjligheterna i det

som verkar omöjligt

Att kämpa trots motvind

och låta den bli till en utmaning

2011-07-20 @ 01:34:32
Postat av: Anonym

TACK Gabriella <3

Den dikten träffade precis rätt!

Ska bära den med mig.

2011-07-20 @ 10:09:14
Postat av: Agneta

Kan inga fina dikter som den Gabriella skrev men du ska veta att ni är med mej i mina tankar dagligen.

En stro kram bidrar jag med....om det kan hjälpa nåt.



Kram Agneta

2011-07-20 @ 11:45:30
Postat av: Witchen

Ser en minilisa här... Är de släkt eller? :-)

2011-07-22 @ 20:55:20
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0