Ännu en milstolpe

Vi är hemma på permis nu.Sara sover sött i mammas & pappas säng <3

Har fått vara med om en mindre repris av tidigare sjukhusvistelser-träffat narkosläkare,barnläkare & sen fick världens tappraste kärleksunge sitt flygplan i handen.Efter några stick-försök i armvecket av snälla syster Ulla,så lyckades hon till slut sätta en nål i handen.
Sara var så tapper & duktig!!

Farbror narkosläkaren frågade efter en lång pratstund med mor & far om Sara har några funderingar inför morgondagen?Hon svarade med stark röst:"Jag är ganska pirrig & rädd när dom ska titta in i huvudet på mig....."

Vi tog en kvällspromenad för att skingra tankarna innan läggdags ikväll.Lillsessan satt & funderade i vagnen och sa sen:"Hoppas att det är rent i mitt huvud nu!!".Snacka om att vara närvarande.

Jag mår illa & vill kräkas,gråta,skrika nu.Allt i ren frustration.

Det MÅSTE gå bra.Så är det bestämt.


En efterlängtad glass i Stadsparken efter en lång sjukhusdag idag.


Kommentarer
Postat av: Witchen

Woooow vilken sommartjej!!!! Med en klassiker GB Sandwich!!! Sötnos med halsband å nagellack... Puss i pannan från "TantSofi"

2011-07-22 @ 20:42:16
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0