En torsdag som vi har väntat på LÄNGE

Så är det då äntligen gjort-magnetröntgen av världens sötaste lilla huvud.......

Det har varit en helt otroligt jobbig dag.Mycket riktigt en repris av vad vi redan har gått igenom.
Man är inte märkvärdig när man står brevid sin lilla sessa & tittar på medan hon så sakteliga försvinner av lugnande medel.Liten & tvärsöt i sin lilla Landstingsskjorta....

Vi fick vänta länge utanför röntgen innan hon fick komma in.Pappa följde med in i rummet när hon skulle sövas,medan mamma satt utanför & grät.Otippat.Sövningen gick jättebra,vår ängel var så lugn & trygg.
Far & jag gick ner i cafeterian & köpte en slät kopp i väntan.Det tog 30 min & sen fick vi komma upp & se Saraliten som sov så lugnt.Vi följde med till uppvaket & satt där i över en timme-hon var trött den lilla.
Sen kom Anna & Anna från avd.34 & körde ner sängen till avdelningen.

Mamman fick åka med i sängen,precis som senast vi var på röntgen här i Falun.
Då,när vi var lyckligt ovetande......

Sara var ganska groggy & yr länge idag.Till slut fick hon i sig en Piggelin & TRE pannkakor :)
Sen kom doktor Linda & berättade att alla röntgenbilder nu är länkade till Uppsala.

Vi får vänta på besked i MINST en vecka,kanske två.

Inget är som väntans tider,säger man.Det är så jävla sant.
På nå´t vis trodde jag att det skulle kännas lättare nu efteråt,men nej,inte alls.
Det känns som att jag har sprungit två maraton på raken idag.

SARA VI ÄLSKAR DIG SÅ,DU TAPPRASTE KÄRLEKSBARN <3


I morse,strax innan tröttmedicinen har börjat verka.....


Kommentarer
Postat av: Marit

Käraste käraste!

Jag förstår hur tungt och jobbigt det är, även om jag inte tänker vara så förnäm att jag aäger att förstår exakt, eftersom jag inte har varit i exakt samma situation själv.



Det är som du säger. Det måste vara bra, något annat finns inte!!! Jag tänker också så och det måste bara bli så. Precis så är det! Gulligsate gullungen ska inte utsättas för mer, så är det. Vi tänker jättemycket på er!!! Och det är sant. Det finns ingenting i hela världen som är viktigare än att Saraliten får vara frisk! Kram

2011-07-21 @ 16:17:56
Postat av: Marit

Käraste käraste!

Jag förstår att det är tungt, även om jag aldrig har varit i exakt samma situation och därför inte kan påstå att jag förstår exakt. Jag kan bara tänka på liknande situationer och tänka att det är ännu värre.



Det är som du säger. Det måste gå bra. Något annat finns inte!!! Det finns inget viktigare än att Saraliten får vara frisk!!! Vi tänker på er i massor. Kram Marit(Henrik hälsar också)

2011-07-21 @ 16:20:09
Postat av: Linda

Hej vännen! Håller alla tummar och tår som går för att sötaste Sara kommer att bli frisk. Hon ser så tapper ut på alla korten som du har här, så glad ändå fast allt som hon får gå igenom. Tänker på er massor!! Styrke kramar <3

2011-07-21 @ 16:25:15
URL: http://lindalans.blogg.se/
Postat av: Lotta S

Ni har ett sådant gudomligt vackert barn!!!! Villka ögon. Tänker på er, det KOMMER att gå jätte bra. KRAAAAM

2011-07-21 @ 20:13:55
Postat av: Farmor

Ohhh, så rörd jag blir att se denna tappra lilla sötnos. Hon är så duktig...så stark och trygg.Det är klart att allt ska bli bra igen. Måste bli så!

KRAMAR <3

2011-07-21 @ 21:53:41
Postat av: Jenny

Hon är så gudomligt söt Saraliten! Tänker på er massor! KRAMar i mängder <3

2011-07-21 @ 22:38:16
Postat av: Anonym

Åh, lilla vännen; så vacker och så tapper! Jag gråter när jag läser, det gör så ont i en att tänka! Min tro är stark att hon blir frisk igen, vi ber och tänker på er mycket! Men tårarna kan jag inte hindra. Tycker om er SÅ mycket!!! Massa, massa kärlek från oss till er!!

2011-07-22 @ 10:16:21
Postat av: Witchen

Hon är inte bara söt, kavat också en liten Kajsa Kavat tycker jag, man ser styrkan i blicken och hållningen...Med den uppsynen så är jag då övertygad att hon fixar det.... Kramar i massor <3

2011-07-22 @ 20:45:34
URL: http://mittfetagrekiskabrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0