Ingen rubrik

Jag vet inte hur jag ska få tillvaron att kännas någorlunda ok.
Får f-n inte nå´n struktur på nå´nting.

Sen tittar jag på Sara-den vackraste,mest energigivande & tappra lilla gofisen i universum.
Då skiter jag i att bekymra mig i strukturen.

Vi har väldigt fina vänner mitt upp i allt.Folk som ringer & bara pratar om allt & inget.
Sånt är guld värt!!
Vänner som lånar ut TV-spel,så Sara(& pappan) får tiden att gå.TACK Stina <3

Sötaste systerdottern Karin som startat en grupp på fb för att stötta Sara <3 och min klasskompis
Elin,som vill starta en insamling till sessan <3

Goda hjärtan,det finns det gott om!

TACK ALLA,jag kan inte nämna er allihop,men ta åt er <3


Förväntansfull,på väg till Italien :)


Ääääääntligen framme :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0