Natt igen

Såg just färdigt på en film som jag & maken började se för nå´n dag sen."Bobby" heter den.
Handlar om mordet på Robert Kennedy,riktigt bra film.

Nyss när vi sett färdigt på filmen så frågade jag guben om han FÖRSTÅR vad vi går igenom?
Näää,svarade han,kanske lite när jag berättar för någon annan.....

Just så är det,man förstår inte att det här har hänt & händer.
VA FAAAAAAN,INTE SARA!Det kan ju inte vara möjligt......

Det är som proffsen säger till oss,psykologer,läkare & andra:"Ni befinner er i ett trauma & har svårt att ta till er det som händer."

Väldigt ofta undrar jag vart rättvisan tagit vägen.
Ännu mer ofta blir jag fly förbannad över att jag inte kan påverka NÅGOT ÖVERHUVUDTAGET nu.

FÖR HELVETE,DET ÄR MITT BARN
DET HANDLAR OM!!!!!

Jag vill rädda henne från allt ont.Låt mig ha styrkan att göra det.
Det är min enda önskan.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Hej

Vi kan inte leva oss in i er situvation men vi finns här klen tröst men......

krama lilla goa sara kram från oss i skåne

2011-07-23 @ 19:17:58
URL: http://funnyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0