Onsdag

Sara är pirrig & rädd.Jag vill inte att hon ska vara det!

Kl.14 idag ska vi vara på lasarettet-igen.Nu kommer dock dom dagar som vi har väntat på.Det har gått 3 månader sen Saras operation idag,så nu ska hon få en sk "infart" (hon kallar det för flygplan) i handen inför morgondagens magnetröntgen.Imorgon kl.9 sövs hon för att röntga hjärnan igen.

Jag förstår inte att det här har hänt & händer.Ingenting är viktig eller av värde-bara att Sara får vara & förbli frisk livet ut.Det MÅSTE bara vara så.Denna jävla ovisshet & oförmåga att påverka är en förbannad tortyr.Om jag bara kunde göra något.

Nu ska vi gå ut i solen,sessan & jag.Hon har sina nya håååårts (shorts) på sig & är tvärsöt.Som alltid.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Älskade, goa, underbara solstråle! <3 Sänder massor med tankar till henne och er.Kramar /Farmor

2011-07-20 @ 23:36:59
Postat av: Farmor

Älskade, goa, underbara solstråle! <3 Sänder massor med tankar till henne och er.Kramar /Farmor

2011-07-20 @ 23:38:31
Postat av: Emma

TÄNKER PÅ ER KRAMA SARA TAPPRA TÖS KRAMAR

2011-07-22 @ 19:47:54
URL: http://funnyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0