Sara <3 Italien

Sara vill så gärna åka tillbaka till Italien.Hon pratar om det varje dag.
Det är väl ändå inte för mycket begärt.....att åka dit igen....

Jag ska tamej17 spara VARENDA slant som blir över.
Lägga dom i en hemlig burk.....

Till exempel-tänk om det finns nå´n loppisgalen människa som kan komma hit och köpa hela mitt lager med prylar för en spottstyver.Lite pengar är också pengar!
Jag som har varit så förtjust i att kränga grejer på loppisar har nu helt tappat intresset.

Har packat allt i kartonger.KOM OCH KÖÖÖÖÖÖP!!!!!!!
Känner du någon vänlig själ som har lust att befria mig från allt ifrån barnkläder,vuxenkläder,glas,porslin,dockskåp,hyllor,lampor,trasmattor mm,mm-HÖR AV DIG.

Jag ska spara till Sara <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller mitt hjärta för att Sara bus ska få komma till Italien igen. Vill verkligen att Ida och Sara får chans att leka på stranden igen

2011-07-26 @ 13:37:52
Postat av: Anna

Tack Catrin.

Det vore kul om vi skulle kunna ses på Riva igen...

Kram!

2011-07-26 @ 15:36:25
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/
Postat av: mamma Linda

Jag känner sååå med dig/er Anna...orkar ibland inte läsa allt du skiver då allt gör så ont och kommer tillbaka med en kraft som gör att jag vill kräkas av alla jobbiga känslor jag/vi gått igenom med Mallan...lider såå med dig/er!! Alla dessa torsdags.rtg.ronder...all denna väntan!! Känns ibland som man slits itu en liten bit för varje varje gång man får ett bakslag. Mallan har läst allt du skrivit och känner så för er sockersöta lilla Sara...även om hon inte hann lära känna henne på djupet så tänker hon på henne o känner sååå för henne...jag tror mycket för att hon ser sig själv i henne och allt hon går igenom. Mitt i all sorg började jag skratta för mig själv när jag läser om din man som frenetiskt gör saker för att springa ifrån känslorna och för att orka ta sig igenom mardrömmen...känner sååå väl igen detta från min man och vår situation...även när du skriver om resan till Italien och att inget spelar någon roll...minns sååå väl inför en av de värsta av Mallans 10 op...hon hade tjatat om att få en egen ponny och jag/vi hade alltid sagt nej nej nej...jag minns så väl hur jag tänkte -lilla vän överlev nu så ska jag sälja allt jag äger o har för att du ska få en egen ponny...å det fick hon...ingenting spelar någon roll och känslan av att vår lilla familj lever i någon slags overklighetsbubbla kommer o går...samtidigt som man försöker få till en vardag som ska duga...konstigt!!! Känner även igen din apati...och att duscha får bli gott nog...tänkte vid op nr 7 när jag kom in på NIVA att jag skulle bryta ihop...blev tvungen att vända o gå ut... djupandas för att åter inte kräkas av all sorg som rasade i min kropp...pratade med mig själv för att övertyga mig om att Mallan faktiskt behövde mig för att orka leva vidare. En gång blev hon så dålig efter en op när vi kommit hem...(en liten hjärnblödning)...tappade talet...känseln i sidan...satt i pappa Peters knä och bara ljudade bokstäver, hon som i vanliga fall är så verbal o tydlig...innan ambulansen kom höll Peter på att gripas av panik. Kommer i håg att när vi sprang ut med henne i famnen o ambulanspersonalen tog över tänkte jag bara att nu orkar inte jag mer...vill inte mer...nu går jag sönder av sorg o smärta...men efter ca ett dygn kom M.s tal sakta tillbaka men rädslan o spåren försvinner aldrig även om tiden går så bär vi med oss allt det jobbiga i våra ryggsäckar...är barnsligt medvetna om här o nu...hur skört livet är...gråter för allt o inget...känner med alla i deras sorg och nu i er!! Finner inte ord...vet oxå att man inte helt kan veta vad andra känner o går igenom...men jag tror att jag kan ana vad du som mamma går igenom dagar som dessa...inga ord kan ge dig tröst...inga pengar i världen kan ersätta din prinsessas hälsa...men vill ändå sända över lite energi och många varma kramar...kanske kan det värma ditt sorgsna hjärta en liten liten stund!! <3 Bamsekram till dig mamma Anna från mamma Linda <3

2011-07-27 @ 20:54:44
Postat av: Anna

Käraste Linda,

dina ord gör mig rörd till tårar,samtidigt som dom värmer.Att få lära känna Malin & dig i Uppsala var ren lycka för oss.Det är så viktigt att få någon att prata med som lever i samma jävla syrefattiga bubbla.Som säger "Jag FÖRSTÅR hur ni har det!" & verkligen menar det!!

Hoppas innerligen att Malin & ni mår bättre idag!

Kramar tillbaka till er <3

2011-07-28 @ 20:13:24
URL: http://lisaosarasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0