Andningspaus

Sara har blivit fotograferad med sin dagmamma och sina kamrater idag.
Det var märkvärdigt värre :)

På vägen hem från fotografen hoppade vi hejdlöst i lövhögar-underbart!
Vad annat kan vara viktigare än att göra det EGENTLIGEN?

Mitt i hoppandet fick stannade min kamrat John med sin lilla traktor och erbjöd Sara att hoppa in vid ratten.
Ännu ett guldkorn :)
Mellan lasarettsbesök,djupa tankar och funderingar försöker vi fylla dagarna med såna korn.








Imorgon är det då äntligen dags för att resa iväg på min rekreation för att samla tankar,mod och förhoppningsvis ännu fler guldkorn.
Av denna anledning tar jag en bloggpaus på ett par dagar för att "bara vara".
Måste träna på det.Att BARA vara har varit vansinnigt svårt det senaste halvåret....
Jag tror jag börjar med att träna på att andas djupt och att försöka soooova.

Att finna vägen igen,om än så krokig.Vi har befunnit oss i diket alldeles för länge nu.

Jag återkommer,förhoppningsvis med en dos energi i själen,om några dagar.
Önskar Er läsare allt gott.Jag har fått vetskap om att Ni är långt över 100 personer om dagen som följer min blogg,ibland upp mot 300 stycken!!Det är stort för mig och ger också en slags....trygghet.TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0