Grazie

Sara är hos sin dagmamma en stund idag.
SAAAAAKTA kommer rutinerna till oss.......Det som förväntas bli vår "nya" vardag.
Vi provar.

Det är förfärligt hur tillvaron kan slås undan av ett besked som tog några sekunder att få.
Det är lika förfärligt att man tappar tråden till det som tidigare var verklighet och som nu ska försöka startas på nytt under helt andra förutsättningar.
Kan inte förklara det på nå´t annat sätt än att JAG ÄR RÄDD.

Min förhoppning är att jag också kan "komma tillbaka".
Gudarna ska veta att jag gör mina tappra försök....
En hjälp på vägen blir att min "nyvunna" fina vän Malin & jag ska på Pralins "Må bra-dag" imorgon :)
Guldkorn i kubik!

Lyckan blev stor hos Sara (& mig) häromdagen!
Brevbäraren kom cyklande med ett STORT brev till Sara.Hör & häpna,det kom från Livigno i ITALIEN.
Redan innan brevet var öppnat,så blev Sara "gladledsen".
Jag vet att Du följer min blogg,Camilla,och hoppas också att Du ser det här:
TUSEN TACK för hälsningen och pysselboken!!
Sara har nu pysslat,ritat och klistrat i dagarna tre.Vi hoppas också att vår drömresa blir av nästa år och att vi då kan komma och besöka Er & Ert fina hotell!



Lillan pratar VARJE dag om Italien....
Vi måste tillbaka,på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0