Lyckan är stor

Godmorgon!

För varje minut som går här uppe,så märker jag
att många tankar lämnats kvar hemma......
Jobbiga tunga tankar som jag inte vill ha.

Önskar att det gick att stanna tiden nu.

Jag passar på att fånga dessa minuter
och lägga dom på ett mjukt ställe i själen.

Sara Laila Birgitta har namnsdag idag!
Lyckan blev stor då hon vaknade i morse och
upptäckte att det var SNÖ!!

Luften är klar,det är 1 minusgrad och SNÖ.

Jag ska snart åke ner till Fjällbagar´n vid Lindvallen
och köpa nybakat bröd.

Vi får se vad denna dagen har att erbjuda.








Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad fint ni har det. Ta hand om varandra (fast det vet jag att ni gör). Hälsa lillgumman grattis på namnsdagen från oss. Och krama den stora och dig själv. MYS! Kram

2011-10-07 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0