Dagens ordspråk

Ja...plötsligt...idag...sent på eftermiddagen,
då hände det!
En liiiiiiten,men dock,strimma av ljusning dök upp i mitt sinne.

Lita på att jag tänker hålla mig kvar vid den strimman.
Med näbbar,klor,nävar och hela själen!!

Vet inte vad som hände och tänker heller inte analysera det
faktum att jag "såg ljuset".
Kände mig munter och glad,helt enkelt.

Upplysningsvis var det FEM (5) månader sen jag överhuvudtaget kunde
glädjas helhjärtat åt nå´t.

Idag kände jag mig uppriktigt GLAD!
Inget speciellt hände,mer än att jag hade förmånen att få umgås med
vår yngsta dotter.
(Förvisso är inte det småpotatis <3 )
Plötsligen släppte en massa gammalt skit bara.

"Också ett långt liv är för kort för att man ska ägna
tid åt det som varit."

Dagens ordspråk.Rätt och slätt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Bra och sant ordspråk!!



Kram:0)

2011-09-16 @ 08:47:56
URL: http://www.hundfrissan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0