Fokus?

Har svårt att fokusera på nå´nting idag.
Tråkigt.

Jag vet att jag tjatar om min oro.
Den finns där dygnet runt och jag blir inte av med den.

Alltså,normalt sett kan ju en liten mamma vara orolig för sina barn
när dom får magsjuka...feber...cyklar omkull....ja,ni vet.

Idag sa Sara att hon hade ont i huvudet.
Jag blir livrädd.
Flashback!
Nej.NEJ!

Funderar ofta....."Ser hon blek ut??"

När hon vaknar på nätterna och skriker.....
....så var det varje natt förut-FÖRE.
Nu när det händer ibland......jag tappar liksom...luften.

Kan inte förklara det.
Svårt att förklara.
Svårt att beskriva.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jobbigt!!!:-( Stor, stor kram!!! Tänker och ber för er!!♥

2011-09-16 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0