Riva del Sole,Castiglione della Pescaia

Sara och jag sitter och drömmer oss tillbaka......
Det var här vi var förra hösten.

                             
Castiglione della Pescaia,Italia.
Där har jag varit många gånger med min familj när jag var liten.
Mina allra bästa och starkaste minnen är från vistelserna i denna
förunderligt vackra by.Första gången vi åkte dit var jag fyra år...
....lika gammal som Sara var när vi åkte förra året.

Vi SKA tillbaka,det har jag LOVAT Sara.
Siktar på nästa sommar.......



                                                     

                               






                                                            
                              









                                                                           





                                                                                   











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0