Tisdag

Godmorgon.

Kände för att dela med mig en bild på Sara och katten Gubbeman.
Det här en väldigt speciell bild för mig.
Pappa Peter har tagit den och skickade den se´n till mig.
Jag var i Vadstena hos Mamma för att stötta och hjälpa henne i den
kris som Kenneth och hon då hamnade i.
Dom fick också en riktig käftsmäll som har förändrat livet mycket.

Åter till bilden.
Den är tagen en vecka innan Saras filur upptäcktes.
Hon är alltså RIKTIGT sjuk här.....

Vi hade inte en aning.

                           

Idag ska vi till Lekterapin på lasarettet.
Det kommer dit clowner från Akademiska en gång i månaden.
Sara ser fram emot att få träffa clownerna varenda gång!
Det blir alltid ett kärt återseende.Kanske påminner det henne om
att det också fanns något positivt med tiden i Uppsala......

               Några bilder från Uppsala:



                     


och från Falun:






               Lycka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0