Urblåsning

Idag har Sara varit hos sin dagmamma i en timme på förmiddagen.
Då tog jag en promenad runt gruvan.
Likt en Duracell-kanin remmade jag på,för att gå ifrån mig själv
på nå´t vis......
Det gick inget vidare första varvet-då tog jag ett varv till.

Även om man kommer tillbaka till utgångsläget i själen efter en
rejäl promenad,så är det förbaskat skönt att blåsa ur skallen en stund.

En och annan murken tanke blev jag av med i allafall.
Dom ligger numera nere i Stora Stöten.

Lisa har namnsdag idag.
När Sara fick reda på det i morse,bestämde hon GENAST att Lisa
absolut ville ha pannkakor till middag.Så blev det.

Efter middagen hade lillan ordnat disco på sitt rum :)
Discokulan var riggad och vi dansade HELA familjen!

Dagen avslutades med skattjakt,till Saras stooora förtjusning.

Lisa fick en teckning i namsdagspresent av sin lillasyster.
En cowboy.Observera gärna hästen.


Kommentarer
Postat av: Maria lintott

Banne mig en fantastisk teckning!!

2011-09-20 @ 23:50:51
Postat av: Maria À-J

En ovanligt glad cowboy ser det ut att vara!

2011-09-21 @ 07:05:27
Postat av: marie-louise

Men vad duktig hon är att teckna! Iiihaa!

2011-09-21 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0