GOD JUL

Jag har inte bloggat på nästan en månad.
Min tid har gått åt att......hålla andan.
Eller kanske mer andas.
 
Mannen & jag har hamnat i ett tillstånd av bearbetning igen.
Insikten i det som varit och det som faktiskt ÄR kan vara både fylld av stor & mycken glädje,
men också väldigt mycket oro &......sorg på nå´t vis.
 
Det är nog mest jag av oss två som har åkt i den största & mest hisnande berg&dalbanan.
P har hållit sig till en lugnare variant för att klara av att bära upp oss andra.
Nu är det hans tur att falla och han har gjort det med besked.
Resan resulterade inte helt oväntat i en trasig kropp själ & en välbehövlig sjukskrivning.
Nu är det läkning & inget annat som gäller för pappan.
 
Saras huvudvärk har hållit sig på mattan ett tag=YES :-D
Magnetröntgen får förhoppningsvis vänta till februari.
 
Jag vill på detta enkla sätt önska Er alla en
 
 
 
                                                
 
Här kommer några decemberbilder:
Provar mammas mössa :)
 
 På jullunch med mormor <3
 
Storasyster & Sara på julbord i Tällberg :)
 
På väg till skolan på Luciafirande.
 
Sara har gjort en Lucia på lekterapin på lasarettet.Hon var där & träffade Leksands IF på Luciadagen <3
 
Märkvärdigt=Gabriel Karlsson,LIF,& en blyg Sara :)
 
En kram av Tomten på tomtevandring i Pilbo.Lycka <3
 
Mys med kära vänner i Bodegan.
 
Sista skoldagen före jul <3
 
Tomten på sin sedvanliga promenad några dagar före jul.....
 
Den 20/12 2012.Liten pyjamasfia brevid nyklädd gran <3
 
 
Fler bilder kommer senare.
Nu ska vi fira jul-allt vad vi orkar!
 
                                                      <3 KRAM TILL ER ALLA  <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0