Var inte rädd....

Tänk så mycket som har hänt på bara 9 (NIO) månader.

Det är märkligt hur människan och dess kropp och själ fungerar.
När något chockartat händer,då utlöses en slags försvarsmekanism
och överlevnadsinstinkt som jag tror kommer från...ingenstans.

Jag lovar,det TAR tid att landa!
Än är inte vår resa över ("oron kommer att följa er livet ut"),
men jag lägger all min tro och mitt hopp på att vi ALDRIG ska behöva
uppleva mörkret på det viset igen.
Det är nämligen tveksamt om vare sig ovan nämnda mekanism eller
instinkt kommer att fungera på samma starka sätt då.....

Vi HAR förändrats,det är sant.
Helt andra värderingar har dykt upp och tankarna om det framtida livet
är.....förändrade.


                               

                                Till mina älskade jäntungar:

                          http://www.youtube.com/watch?v=k9y-MrVsqFg&feature=player_detailpage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0