Time goes on

Läste nyss mina blogginlägg som jag skrev i mars 2011.
Jag har inte orkat läsa vad jag tidigare har skrivit,
men nu kikar jag lite då & då.

Vi hade just fått reda på att en sjukdom hade drabbat en person i
vår familj-utomlands dessutom.
Chocken & rädslan låg tung över oss alla.
Det kändes som en repris av vad som hände pappa.
Vi fick aldrig hem honom från Italien......,fick aldrig träffa honom mer.

Vi fick hem K efter några veckor på sjukhus i ett annat land.
Nu kämpar han dagligen mot sin sjukdom.
Är fånge i sin egen kropp.
Inget kommer någonsin att bli som förut.

Mitt i chocken över vad som hänt började maken och jag att reagera
för att Sara fick återkommande "blixtar" i huvudet.
Mycket hände på kort tid.....

 4/3 2011:

"Jag är tillbaka,om än för en kort stund....
Fick syn på att det är snudd på ETT ÅR se´n jag bloggade senast.Så kan det vara.

Mycket har hänt se´n dess & mycket händer dessutom precis just nu.När jag är mogen att skriva om det så gör jag det.Kanske."

20/3 2011:

"Är hos söta Mor.Försöker stötta & peppa.Funderar just nu ikring den gamla klyschan "livet är skört" och kommer raskt fram till att det är det.Livet."


Mmmm,livet ÄR skört.

Återkommer med bilder från några dagars rekreation med familjen.

Kommentarer
Postat av: Mia Norman

Hejsan! Mia från i helgen här! Tack för en trevlig afton, o det var jätte trevligt att träffa dig! Vilken stark blogg, känslorna svallar upp o ner! Stora kramar till er alla <3 <3

2012-03-05 @ 11:17:34
URL: http://miian.zoomin.se
Postat av: Anna Nordmark

Hej, mötte maken i väntrummet och han var borta när jag var klar så jag hann inte be honom hälsa - så ett hej Anna, hur är det? får du här istället :) Hoppas ni finner en rofylld vardag & att det så förblir, håller tummarna för att resan blir av inom snar framtid. Stora kramen till er alla.

2012-03-06 @ 18:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0