Grazie

Sitter & tänker.....för ovanlighetens skull....
Smuttar på lite glögg & lyssnar när mannen sågar & står i.
Renoveringen av vardagsrummet är i full gång.
 
GRAZIE.....TACK......GRAZIE......TACK!!!!!!
 
Vad låter vackrast?
Jag tror faktiskt att jag föredrar GRAZIE.
TACK på italienska.
 
Idag har det hänt än en gång!
Kära vänner har bidragit med en slant till Saras insamling.
Kära vänner som vi faktiskt bara har träffat EN gång,
på den för oss vackraste platsen på jorden,
Castiglione della Pescaia.
 
Jag har sagt det förut & jag säger det igen:
VÅR TACKSAMHET FINNER INGA GRÄNSER!!!!!
 
Alla Ni som hjälper oss att komma metrar,kilometrar & mil närmare Italien-
GRAZIE!!!!
 
Det är svårt att med ord förmedla hur fint det känns......Hjärtat svämmar över!!
Samtidigt är det oerhört svårt att ta emot dessa bidrag.
Man blir,som Sara säger när hon blir rörd,"gladledsen".
Gladledsen.....ja,precis så känns det.
Tårar av tacksamhet,men också av känslomässigt stormande.
Att så många bryr sig om.
Önskar att jag & vi kunde återgälda Er på nå´t vis....
 
Utan Er alla skulle vi inte kunna komma iväg.
Vi vågar drömma nu.
Vågar tänka på allt Sara & vi kommer att få uppleva.
Vågar tänka att allt ÄR bra.
Att ALLT KOMMER ATT FÖRBLI BRA!
 
Sara & mamman vid Fontana di Trevi i Rom,september 2010.
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0