Ro

Nu var det ett tag sen jag skrev igen...
Inser än en gång att bloggandet är en bra terapiform för mig.
 
Dagarna som har gått sen sist jag skrev har flytit fram fort.
 
Igår hade jag kontakt med Försäkringskassan i ett ärende.
Vi pratade om "det" som har hänt med Sara.
Rev & rotade i det senaste 1 & 1/2 året.
Syftet var gott,men minnena smärtar så.
Gråten är nära.Ständigt nära.
Den måste få vara det.
 
Jag traskar framåt,jag lovar.
Men "det" som har hänt har präglat livet. 
 
Än en gång märker jag hur nära ytan ORON finns.
Hur det bara har läkt en tunn hinna över allt det trasiga.
 
ORO ORO ORO ORO mal i huvudet ända till orden flyter ihop.
Det enda jag hör är då RO.
Prova själv.
RO.
Det klingar vackert.RO.
Det vill jag ha=lugn och RO.
 
Här kommer bilder sen senaste inlägget:
 
Förra söndagen var vi på Falu ljusstöperi,där julen var i full gång.
Sara fick äntligen träffa sin älskade tomte <3
Hon har varit stormförtjust i tomten sen hon född blev :)
 
På promenaden hem från tomten stannade Sara & kramade träd.
"Det är VIKTIGT,mamma!"
 
Nyskördad morot från Saras eget land :)
 
"Till dig mamma!" Pyssel gjort i skolan.(Knas med bilden,den VILL vara år det här hållet...)
 
 KÄRLEK <3 värd sin vikt i guld.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0