Tankar

Sitter & lyssnar på Sara som sjunger & dansar på sitt rum.
Hon lyssnar på CD-skivan från barndansen som vi köpte på Riva del Sole (Italien),
för ganska precis två år se´n.
 
Tänk......TVÅ år har gått sen vi var där.
Lyckliga & glada.
Så mycket har hänt sen dess.
Jag som aldrig i livet skulle kunna tänka mig att åka berg&dalbana.
Nu har vi åkt en ofrivillig oändligt lång tur.
Vi försöker att plana ut.Landa.
 
Lyckan försöker ta över i livet & den är på väg att lyckas.
Jag vill bara GLÖMMA allt det elaka & onda.
Vill se framåt.
 
Jag är så fantastiskt lycklig över mitt nya jobb!
Det är en ren fröjd att få vistas där med mina rara arbetskamrater <3
 
Sara kom just ner för trappen & pratade om när hon var i tidningen.....:
http://www.dt.se/pralin/hemma/reportage/1.3931545-livet-efter-en-stor-mork-flack
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0