GODmorgon!

Än en gång inser jag hur mycket jag har förändrats efter allt som har hänt i vårt gemensamma liv. Toleransnivån är lika med noll när det gäller tjafsande ältande människor, som bara är ute efter att andra ska må dåligt. Varenda en av oss lever mig veterligen bara en gång.Livet har präglat mig på så sätt att jag har blivit mer orolig för mina barn & likt en vargmamma försvarar jag dom, oavsett vad som händer.Den/det som ger sig på dom, får med mig att göra! Samtidigt som sårbarheten har blivit mer påtaglig när det gäller saker som jag inte kan påverka, så har styrkan i att säga ifrån blivit betydligt större.
Jag har rensat i själen=det som har varit har varit.
Mitt i allt växer tacksamheten över att ha så fina vänner som lyssnar och finns <3
Tänker fortsätta se till att göra saker som mina barn och jag själv mår bäst av!
Idag är en toppenfin dag att rensa ut onödiga tankar & saker :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0