99

Nu är det sannerligen sjukstuga här hemma.
Både lill-& stortjejen är krassliga på nåt skumt sätt.Lisa hade magsjuka i söndags & nu är hon förkyld.Sara har haft feber i några dagar & nu klagar hon på huvudvärk,yrsel mm...Stackars barn <3

Själv börjar jag repa mig från rygg-& muskelvärk,vilket jag tackar för.Har jobbat sen i tisdags,vilket funkar även om det känns tungt i kroppen.

Förra helgen tillbringade vi här & där för att fira födelsedagsbarn.Både min söta morbror & två av mina finaste vänner fyllde år.
Tre trevliga kalas!

Idag är det två år sedan Kenneth fick sin stroke.Minns den dagen som om den vore igår.
En påminnelse om hur skört livet är,från en sekund till en annan.
Ännu en påminnelse....

Förövrigt passar jag på att tillägga att jag har ytterst lite energi att lägga på tjafs & tjafsande människor.
Gläds istället åt att det idag är 99 dagar kvar till avfärd :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0