Eko

Softar efter en händelserik dag på jobbet.Kul när det är full fart :)
Att vara på jobbet hjälper mig framåt så oerhört mycket & att jag dessutom har jordens bästa arbetskamrater gör inte saken värre.

Jag skyndade mig hem efter jobbet till sötaste mamma för att hämta Sara.P har åkt iväg med Pamela till Sandarne,för att min snälla svåger ska hjälpa oss att serva henne inför resan :)
Det känns gött att spä ut tankarna med att vi förhoppningsvis kommer iväg!
Det är faktiskt "bara" 90 dagar kvar nu!!

När friden infinner sig i min själ,så ekar orden inom mig:
"Allt blir bra."




Kommentarer
Postat av: Lina D

Allt Blir bra Anna.<3 Och fint också att du ser det som Är bra mitt i allt. Kärlek till er, familjen! Keep on fighting!!<3

Svar: Tack fina Lina <3
Lisa & Saras mamma

2013-03-09 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0