En våg

Godmorgon!

Vaknade kl.6 av små tassande fötter.
Sara mådde illa igen.
Gick upp på toa & då var hon yr.
Jag bestämmer mig för att det är förkylningen som gör det.Punkt.

Lillan somnade om i min säng en stund,medan jag klev upp.
Ringde mannen,som var på väg till sin första arbetsdag efter 3 månaders sjukskrivning.
Jag grät en skvätt i luren,men sköljdes sen över av nå'n slags våg.
En våg som är full av styrka & jävlaranamma.
Jag rider på den än & är glad för varje sekund som den bär mig.

Iförd pyjamasen skjutsade jag min äldsta pärla till skolan & sen ringde jag lekterapin på sjukhuset.
Det är VÄLDIGT viktigt för Sara att få träffa Linda & "leka sjukhus" inför varje mr.Dom leker bla med dockor & låter dom gå igenom samma saker som Sara.
Dessutom besöker dom röntgen & tittar på alla apparater där.
Så nu har Linda & jag bokat in några dagar när hon & Sara ska ses före torsdagen.

Jag ska härmed hoppa in i duschen för att försöka friska upp mig inför resten av den här dagen.
Ska ta med lillan & vovven ut för att tanka ljus & energi innan det är dags för skiftbyte.Pappan kommer hem & jag går till jobbet.

Oron kliar mig på ryggen,
men idag bryr jag mig inte om det.

Kommentarer
Postat av: Åsa Norberg

Vill bara skicka en varm kram till er alla❤

Svar: Kram tillbaka,Åsa <3
Lisa & Saras mamma

2013-03-05 @ 13:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0