Finaste Lisa

En bloggpaus innehållandes en massa terapi för att slippa tänka.
Det är 10 dagar sen jag skrev sist & sen dess har vi gjort mycket.
Barnens Skidspel,Svenska Skidspelen,
umgåtts med
fina vänner.....och så har jag haft en förfärlig förkylning som faktiskt däckade mig i några dagar.
Det är sällan det händer.
Min kropp har sen nån månad tillbaka på olika sätt försökt tala om att det är dags att förändra saker & ting.
Antagligen både livsstil & tänkande.
Gudarna ska veta att jag försöker!!

Ett konstigt "lugn" har iallafall flyttat in i själen & jag väntar bara att det ska bli torsdag.Få det överstökat.
Sara väntar också & är inte opåverkad av det som än en gång ska ske.
Munter som hon är,så konstaterade hon idag att när hon vaknar ur narkosen;"Då ska Lisa följa med mig & påska:) "
Raraste Lisa ska för första gången följa med Sara på mr.Det känns så bra att hon får vetskap om hur det går till och blir därtill ett stort stöd för lillasyster!Självklart är mor & far också där.
Apropå min finaste stortjej Lisa-
idag kom hon hit med en överraskning till sin mor!Tulpaner & en chokladask <3
Modershjärtat svämmade över & gladledsen frågade jag vadan detta??
Jag fick svaret:"För att du är världens bästa mamma!"
Behöver jag säga att jag fortfarande ler av lycka?!?
Älskade fina ungen,som sedan Sara blev sjuk har blivit försummad mellan varven.Men som ändå funnits nära för både lillasyster & mor,trots att det inte har varit lätt alla gånger....





TACK,finaste bästa du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0