Inget annat

Tröttare än tröttast idag=jag.
Som sagt,så är det rena rama sjukstugan här...
Igår kväll var Sara rejält hängig.
Vi gav henne Alvedon & då piggade hon på sig lite & orkade äta.Trött som få stoppades lillan i säng & somnade på studs.
När jag gick & la mig så vaknade Sara & skrek.Hon mådde "JÄTTEILLA".
Därmed började en låååång natt.Vi riggade upp hink,handdukar mm,mm & väntade....
Lilla vännen hade det så jobbigt,skrek,yrade & försökte kräkas.Pappan drog in sin madrass på Saras golv för att vara nära,mamman sprang i skytteltrafik orolig & förtvivlad över att inte kunna hjälpa.Plötsligt fick jag den ljusa idén att ta tempen igen,hon kändes varm den lilla.
Joorå minsann:40,2.
Kanske inte undra på att hon var helt utom sig.I med Alvedon igen,men den kräktes hon upp bums.
Stackars!

Till slut somnade hon & jag lyckades slumra till mellan 4.30 & 6.30.
Det var tungt att jobba idag...

Oron över yrsel,illamående & huvudvärk hos lillan gör mig galen.
Försöker övertyga mig om att influensan hägrar i vårt hus.
Inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0