Nerver

Idag hämtade vi lillan i skolan efter lunch för att lämna henne på lasarettet.
Hon har varit på besök på lekterapin inför torsdagen.
En timme senare kom hon skuttande,glad som få.
Tryggheten på barnavdelningen är så viktig för henne.Ingen annan än jag är lyckligare för det.
Hon behöver få vara i den miljön ibland,det hjälper bearbetningen på traven.
Själv får jag ångest inför varje besök.
Flashbacks i mängder sköljer över mig.
Som maken sa idag:
"Nu ligger nerverna utanpå."
Sannerligen.
Försöker återigen finna styrka i mig själv,vilket kan vara rätt knivigt.
Jag är inte alltid så resonabel mot mig.....

Önskar ingen denna oro.








Kommentarer
Postat av: Eva

Styrkekramar till er❤

Svar: Tack <3
Lisa & Saras mamma

2013-03-12 @ 06:52:33
URL: http://hundfrissan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0