Att inte ta något för givet

Jag är så tacksam.
Tacksam för mina älskade barn.
Tacksam för att vi har varandra.
Tacksam för att dom gör mig så lycklig ♥

Har lärt mig så mycket om tacksamhet dom senaste två åren.
Att inte ta någon för given.
Att inte ta något för givet.

Just nu lever jag i en verklighet som inte vill låta det som varit få förstöra det som faktiskt ÄR nu.
Kämpar mot den förbannade oron ändå, men låter den finnas utan att gräva i den.
Inser att jag får leva med den hela
mitt liv....

Vi har haft en toppenfin helg i Åkersberga hos min kusin & hans fru.
Tog Pamela på en mysig " övningstur" dit för att prova hur det fungerar med packning osv.
Imorgon har vi haft Pam i ett år :)
Jag kan inte säga annat än att hon har berikat vårt liv!
En frihet som är obetalbar.

Resan till Italien närmar sig med stora kliv. Det känns alldeles underbart och samtidigt liiite nervöst.
Bestämmer mig för att ALLT ska gå bra helt enkelt!

Apropå tacksamhet; jag har ännu inte lyckats skapa ett bra tacktal till alla Er som stöttat & skänkt en slant till Saras Italienkonto.
Jag hoppas att vi nån gång får ge tillbaka något till Er!
Skulle vilja bunta ihop Er allihop & kramas i all oändlighet!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0