1:a advent

Nu går den riktigt fort igen-tiden.......Redan första advent,hmmmmm.Jag hinner inte med.
Idag har jag varit på Lisas dansuppvisningar.Fantastiskt duktiga ungar,särskilt min ;).Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag såg med vilken glädje hon dansade!Mormor & Kenneth var med på andra föreställningen och tittade när Lisa dansade bugg med kusin Julius.Fy 17 va söta dom är!Tyvärr fick jag inte till så bra bilder,svårt när det är på så långt håll.

Apropå advent så har Sara fått sin första smakbit på en lussebulle idag.
Kolla här     image91

Verkar mumsigt.......

Nä,bloggar mer imorgon tror jag.Måste snarka nu......Var på julbord med jobbet igår......och sen på lokal.......det visade sig att man är ju ingen ungdom längre.

En till bild på Sarahjärtat bara    image92

Ajö :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så söta allihoppa!! ;)

2007-12-02 @ 22:50:24
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Annette Pålsson

Vilka söta tjejer!!
Även mannen i ditt liv
Kram från skåne

2007-12-09 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0