Ojojojoj,va längesen.

Känns som evigheter se´n jag bloggade nu!Har ju varit en del ståhej ikring 40-årsfirandet och sen blev det liksom.....stopp på nå´t vis.Luften gick ur,som en ballong ni vet.PRUUUUUUUUUUUUUUTT-å sen bustomt.
Men nu är det nya tider!!!Fram för friskt bloggande igen.

Helgen har varit synnerligen fridfull.Sara och jag mol allena.Underbart.Vi har haft det förträffligt i vår ensamhet.Fast,det är klart,vi har ju haft finfrämmat av Jenny förstås!!I vanlig ordning var min goa´ kompis framme med kameran och förevigade Saras framfart.Tack för det,Jenny!Själv får jag ju aldrig ur tummarna ur bakdelen och fotograferar underverket.Fast vad har man kompisar till ;)
Här kommer några pinfärska bilder på yrvädret:


image51

image52


Åsså lite akrobatik..........

image53

En riktig gofis är vad hon är.

Jag kan berätta att något stort har hänt.Tycker jag i allafall.......
Sarahjärtat sov för första gången i sitt eget rum inatt!Jag är mallig för att jag tog steget-alldeles på egen hand.Gubben var i stugan över helgen och då passade jag på att förflytta spjälsängen till det vackra prinsess-rummet.Saras sömn blev mycket riktigt likt en prinsessas,hon vaknade bara en gång.När sedan morgonen anlände så gick jag in och hämtade henne och tänkte morgonamma i vanlig ordning-men NÄÄÄÄRÅÅ,flickan var icke intresserad.Provade flera gånger och verkligen trugade på henne tutten......NIX,NEJTACK,PYYYS mamma,jag är stor nu & har slutat tutta!!!!Hmmmmmmm,tomt & sorgligt på nå´t vis känns det.Vet liksom inte hur jag ska bära mig åt nu,har ju hållit på i över 14 månader.............

Jahapp,här ska sörjas!!!!!Har bestämt mig för att dränka mig i 12,5 glas vin i kväll.Va tror ni om det???I skrivande stund har jag bara 10 kvar.Jobba på.

Här kommer hursomhelst en bild på prinsessan i Saras rum:image54

Tror fasen att man sover bra där ;)

Nä hörni,ska umgås med gubben en smula.Han har duschat och luktar gott.......
Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det lät ju toppen att hon sov själv i sitt rum... underbart! Klart man sover bra där inne när man är övervakad av prinsessan!
Skål

2007-11-05 @ 10:24:23
URL: http://sweetjay.blogg.se
Postat av: Annette Pålsson

Hejsan Kära vän

Roligt att se bilder på sara hon har blivit så stor
Vilket fint rum ho har fått.
Ha det gott kram

2007-11-05 @ 19:49:34
Postat av: svärmor

Hej o tack för sist kära sonhustru.Men va trevligt att lilla Saragumman sover i sitt superfina rum.Hon är sååå söt på korten.Tyvärr försvann ju min digitalkamera, så jag kan varken ta eller skicka bilder längre. Pussa på Sara från mig.Godnatt och sov så gott!Hälsa han i överskåpet!!!

2007-11-05 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0