Jaaaa ni

Mår något bätttre nu i både kropp å själ.Penicillinet har börjat verka anar jag.

Vi var hos storasyster Fiffi igår för att fira hennes födelsedag i förskott.Trevligt värre-smörgåstårta,glögg,vin & en massa annat smått och gott.
Uppenbarligen tål dock tant Anna INGENTING längre,så kombinationen vin/Kåvepenin/dåligt med mat under lång tid=nå´n form av brake through som var jävligt obehaglig!!Mådde risigt redan när vi kom hem och vaknade sen vid fyra av att hela kåken snurrade och jag trodde lätt att jag skulle tuppa av.Väckte maken som genast kom till undsättning och hjälpte mig till toan.Där hände dock inget (anteckna gärna),men jag har enligt uppgift yrat och givit mig själv ett kok stryk....Den här dagen har därför varit högst stillsam och innehållit rekreation.

Måste försöka ta hand om mig själv bättre....ta mig mer tid att promenera (månader sen),läsa böcker,stressa av,åka bort nå´n dag-alldeles solokvist!!Sköta om min hälsa helt enkelt.Mycket finns på önskelistan.Alltså till mig från mig  :)

Ska sova nu.Två tuffa arbetsdagar väntar.Imorgon har vi öppet till 22!

Natti.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen! DU har fått en award av mig!! KRAM

2008-12-22 @ 22:36:53
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men lilla vännen... du måste ta hand om Dig!!

Kram

2008-12-23 @ 01:19:31
URL: http://www.mammamarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0