Semester

Är i Rättvik igen,Sara och jag.Jag har rena semestern känns det som!!Slipper ta hand om disk,tvätt,städning osv.Bara tar det lugnt,äter mammas goda mat och förbaskat goda nybakta bröd,tar LÅÅÅÅÅÅNGA promenader med vagnen full av Sara.......laddar inför helgens arbetspass.....och sover gott om  nätterna.Kan man ha det bättre??Nix.

Försöker planera in nån form utav tjejfest snarast.Verkar dock inte hinnas med förrän i april nån gång......frågan är NÄR i april.....Den som lever får se.Kul vore det i allafall.Det är många vänner som jag inte har sett på länge nu.Mest mitt fel.Hmmmm......men nu ska det ordnas med hjälp av ett partaj!!!Va säjs???


Slummerdax nu.Sov gott!


Kommentarer
Postat av: annette pålsson

ja om man bara bott nämre
ha det gott

2008-03-08 @ 08:49:31
Postat av: Jenny

Hej kompis! Miss u!

2008-03-13 @ 23:28:22
URL: http://sweetjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0